به دنبال حملات، یکی از ساختمانهای وزارت آموزش و پرورش از سرویس دهی خارج شد
👤سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:
▫️در پی حملات روز گذشته (۱۱ اسفندماه) یکی از ساختمانهای وزارت آموزش و پرورش در خیابان سپهبد قرنی نبش خیابان فلاحپور به علت آسیب زیاد، کنده شدن پنجرهها و دربها، شکستن تمام شیشههای ناشی از موج انفجار و اصابت ترکش، فعلا از سرویس دهی خارج شده است و بعد از تعطیلات، مکان جدید آن اطلاع رسانی میشود.
▫️ خوشبختانه هنگام انفجار به جز نیروهای نگهبان، کسی داخل ساختمان نبوده و کسی شهید نشده است. یکی از نگهبان ها در اثر برخورد ترکش، از ناحیه سر مصدوم شده و اکنون در بیمارستان بستری است.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.